יום שלישי, 1 באוקטובר 2013

השלמות ממונטנה הקפואה והגשומה....

את הפוסט הזה אני כותבת עכשיו מקמפ חביב ומשפחתי מהעיר קודי שבוויומינג. הגענו לכאן לפני כמה שעות אחרי שהייה של שלושה ימים מלאים בפארק הילוסטון. עכשיו סוף סוף כולם נרדמו ויש קצת שקט. מנסה לעמוד בקצב של המראות, הנופים, החוויות והמקומות בהם אנחנו מטיילים. השבוע חגגנו חודש לטיול. מדהים איך שהזמן רץ. רק חודש וכבר הספקנו כל כך הרבה, לא ייאמן. אני מנסה לעדכן בזמן אמת אבל זה כמעט בלתי אפשרי. בדרך כלל אנחנו נמצאים במקומות בהם חיבור האינטרנט לא ממש מדהים, חוץ מזה לא תמיד יש כוח - מגיע הערב ואני פשוט נופלת מעולפת. אז באיחור, מעלה כמה תמונות נוספות משמורת ווטרטון - האחרונה ברוקי'ס, ובעיקר תמונות ממונטנה, בה בילינו כמעט שבוע. את הדיווחים מילוסטון, בפוסט נפרד.

אלה התמונות מהדרך לפארק ווטרטון - עוזבים את הנופים המוכרים של הרוקי'ס ונכנסים לאזור של הערבות הפתוחות, מלא חוות חקלאיות וחרגולי נפט שעובדים ללא הפסקה.

בדרך, עוצרים בעיירה PINCHER CREEK, לבילוי הקבוע - קניות בוולמרט ומקדונלדס. במרבית הסניפים, הם מחוברים...

ובכל מקדונלדס, יש חיבור וואי.פיי...

ואני מנקה גם את החלון של הקרוואן כדי שיהיו תמונות טובות יותר...

מגיעים לווטרטון - השמורה האחרונה ברוקי'ס

וזה הקמפ, אולי הכי יפה שבו היינו - הדעות חלוקות... הסייטים ממש על המים. חבל שהיתה רוח שהעיפה לנו את הצורה...לא יכולנו אפילו לשבת בחוץ.

הקניון האדום של שמורת ווטרטון

המטיילים הרציניים - העיקר שמצאו מקלות הליכה...זה מאד עזר בשני מטר וחצי שהלכנו.

זהו, עוברים את הגבול לארה"ב ו"נוחתים" במונטנה.

ואלה המראות שמלווים אותנו כמעט חצי יום: אדמה, שמים, עננים ומדי פעם טרקטור, משאית שעוברת, והמון המון חיטה.

אלו הם המפלים בעיר גרייט פולס, אליה הגענו במקרה וישנו בה לילה בחנייה של טרגט.

ובמונטה - כולם ציידים. כך נראית חנות מיוחדת לחובבי הז'אנר.

בדרך מגרייט פולס לעיר הלנה, עוצרים במקרה בקניון מדהים ובו זורם לו ה"הנחל" הקטן - הרדי קריק. מקום מהמם ביופיו, שקט, רגוע, מנותק מהעולם.

וככה חיים להם התושבים בהרדי קריק- ממש על המים

ודייגי ה=fly fishing בפעולה...

אלו היו הימים הראשונים במונטנה. אחר כך המשכנו לבוזמן, בה בילינו כמעט 3 ימים במהלכם נחנו ובעיקר חיכינו שיתחמם מזג האויר וייפסק הגשם. הדבר הכי אטרקטיבי שקרה לנו בבוזמן הוא שהילדים הלכו לסרט לבד! בזמן שאנחנו נחנו בבית קפה סמוך וחיכינו להם. היו לנו כמעט שעתיים של שקט ונחת. מבוזמן המשכנו למקום שנקרא big sky resort - מקום שהוא גן עדן לחובבי אקסטרים. הבטחנו לילדים הפוגה מהטבע והשמחה היתה רבה. האתר משמש בקיץ כריזורט לפעילויות אתגריות  כמו אופני הרים, אומגות, פארק חבלים, רכיבת סוסים, ראפטינג ועוד. בחורף, זהו אתר סקי לכל דבר. אנחנו הגענו למקום יומיים לפני הסגירה הרשמית של הקיץ. החבר'ה שעבדו במקום סיפרו לנו שהם יוצאים לחופשה השנתית שלהם בעוד יומיים וחוזרים רק בעוד שלושה שבועות לתחילת עונת החורף. מה אני אגיד - הרווחנו בגדול. היינו לבד!!! כל המקום עמד לרשותנו. הילדים השתוללו באומגות - zipline מגובה רב רק עם עוד 4 אנשים אחרים ועשו את קורס החבלים לבד. היו לנו 3 מדריכים צמודים שליוו אותנו כמעט כל היום והיו מקצועיים ונחמדים בצורה באמת יוצאת דופן. ובכלל, היה יום מדהים ביופיו - גם הנסיעה למקום ששוכן עמוק עמוק בלב ההרים הגבוהים. כשהגענו לריזורט, הכל כבר היה לבן ומכוסה בשלג. היה קפואאאאא! התלבשנו טוב טוב ויצאנו לכבוש את ההר. בהתחלה יובל ויונתן עשו את קורס החבלים - תיכף תראו בתמונות - ואח"כ יואב ונגה הצטרפו לקפיצת הבנג'י הכייפית ולטרמפולינה הגדולה. את הפסקת הצהרים עשינו בקרוואן, מתחממים קצת מהקור הנוראי שבחוץ. אחה"צ יובל, יונתן וחגי יצאו לאומגות לעוד שעתיים וחצי של אקסטרים וכייף. את כל החוויות מהיום המדהים הזה, יובל כבר תסכם בסרטון. בינתיים קצת תמונות על קצה המזלג.