יום שלישי, 3 בדצמבר 2013

חוזרים לטבע ולנדודים - חלק ב' - הפעם בתמונות

אמנם התחייבתי לחלק ב' של המשך תיאור הדרך מאוטמן לסן דייגו, אבל אני לא מצליחה לעמוד בקצב האירועים והחוויות המלווים אותנו. בין לבין הספקנו להיות בעיר "לייק הבאסו" המיוחדת שעל גדות הקולורדו באריזונה - בלי שבכלל תכננו ולא ידענו שיש מקום כזה, משם המשכנו לפארק "ג'ושוע טרי" שבקליפוניה - שם הספקנו לעשות עוד ג'וניור ריינג'ר, ומשם הגענו לסן דייגו המדהימה. אחרי 5 ימים גדושים בפעילויות ומראות, חזרנו, כאמור, לאנהיים לסגירת מעגל. באנהיים בילינו שבוע גדוש בקניות של ה"חגים" וכמובן שגם הספקנו עם סבתא עוד פעם דיסנילנד. הפוסט הזה הוא קצת טעימות ותמונות מהשבועיים האחרונים שהיו מגוונים וגדושים עד מאד.

בתחילת שבוע הבא אנחנו מתחילים במסענו לכיוון מזרח ארה"ב כשהיעד הוא פלורידה (בעוד חודשיים בערך). בדרך, אנחנו אמורים לעבור באריזונה וניו מקסיכו ואחר כך מחכה לנו טקסס הגדולה אותה אנחנו מתכוונים לחצות. חוזרים לטבע ולדרכים - big time!!! חוזרים ללינות בחניות וולמארט, חניוני אאוטלטים ותחנות דלק. מחר הקרוואן נכנס לטיפול לאחר 7500!!! מייל  שעשינו עד כה. בעוד שבועיים אנחנו כבר רוצים להיות בטקסס כך שיש סוג של התרגשות בקרוואן. הילדים כבר מוכנים נפשית: בילו את כל שעות היום באינטרנט לווריד, הטעינו את כל המכשירים ובעיקר השלימו - ברצון - עם הטירוף של אמא ואבא (הם מצידם היו מוכנים להשאר בלוס אנג'לס לעוד כמה חודשים).
 נמשיך לעדכן מהדרך.

לייק מיד

שיט על לייק מיד לכיוון ה"הובר דאם"

"הובר דאם"

כביש 66 המיתולוגי

"אוטמן" - עיר המערב הפרוע

רוכבי "הארלי" בדרך על כביש 66

וככה, באמצע הכלום, יש אנשים שבאמת חיים ליד הכביש הזה עד היום

לייק הבאסו - עיר על גדות הקולורדו באריזונה. זה מדהים שגם לכאן מגיע הקולורדו הבלתי נגמר הזה. עמדנו על קצה ההר וצילמנו את הבתים שבתמונה עם דמעות בעיניים....איזה חיים יש לאנשים שגרים כאן - המרפסת והמנגל ממש על המים. לכל בית יש מזח פרטי עם ירידה מהסלון ישירות למים. חיים קשים...

ועוד מקום מקסים שהגענו אליו במקרה - backskeen state park
מסתבר שבאריזונה יש מלא פארקים של המדינה וגם בהם יש תכנית ג'וניור. כמובן שנכנסנו לפארק ועשינו את החוברות וזכינו בתג. חבל רק שהיה קצת קריר...

ואז הגענו לפארק ג'ושוע טרי - מקום שבו זה ידוע שיש אולי בקושי 3 ימי גשם בשנה. כמובן שאנחנו הגענו ולא הפסיק לרדת גשם. מזל שהספקנו לעשות מסלול קצר ולראות קצת, ממש קצת, את המקום. אבל זכינו לישון בקמפ הכי מדהים שהיינו בו עד היום - ממש באמצע הפארקף בין הסלעים, ממש בתוך מסלול ההליכה. אין דברים כאלה!

וזה הקמפ שלנו והקרוואן האהוב שלנו - לבד לבד בתוך הטבע. מחשיך בשעה 17:00 וזה נראה כאילו אנחנו לבד בעולם.

סן דייגו - העיר שהאירה לנו פנים - גם מזג אויר מהסרטים - שמש וחם - וגם מקומות מדהימים, וביקור בלתי נשכח בספינת נושאת המטוסים - המידווי. חוץ מזה ביקרנו בקורונדו, העיר העתיקה, רחוב ה"גז לאמפ", סיפורט וויליג ועוד ועוד.
וכמובן - חנינו בקמפ ב-mission bay - מקום שנראה כמו הוואי. באמת - התעלפנו!

אפילו הספקנו לשחק גולף במגרש אמיתי - לא מיני גולף - ממש כמו של גדולים. היה משחק של בערך 3 שעות, חווייה שבכלל לא תכננו, והילדים דירגו את האטרקציה הזאת בין שלושת המקומות הראשונים...