יום חמישי, 27 בפברואר 2014

פארק אברגליידס וביג סייפרס - המשך התמונות


עדיין בארץ התנינים...




שארקס וואלי - מעבר לחיות הבוגרות, יצא לנו לראות גם כמה "קטנטנים". הרגשנו ממש כמו בתוך סרט טבע.








ופה, ממש בתוך הסבך, אמא תנינה משגיחה ושומרת על 13 תניניה הקטנים. עמדנו לידם וספרנו אותם, אחד אחד...





 
וכדי להמחיש כמה הם קרובים...ממש על השביל. ויש פה מאות. כמו כלבים וחתולים ברחוב. פשוט לא ייאמן. אני פחדנית, לא העזתי להתקרב....


אבל יונתן, קצת יותר אמיץ...



קמפ מידווי המקסים בפארק ביג סייפרס. מנוחת הלוחמת...


אחרי שהכנתי את זה!...
 יאמי...



הביצות של ביג סייפרס



ארוחת צהרים במרכז המבקרים של הגולף קוסט (חזרה באברגליידס) - ערימות שניצלים ופירה לפני השיט ל"אלף האיים" .


וממש לפני השיט - אנחנו והריינג'רים באולימפיאדת חיות של האברגליידס. נגה מחזיקה את הלפיד האולימפי.


האם הידיים שלנו ארוכות יותר מכנפי הנשר?

מי רץ יותר מהר - אנחנו או התנינים?


החיות זכו בכל הקריטריונים... אבל הילדים גילו רוח ספורטיבית.


והנה הם - חבורת הדולפינים שעשתה לנו את היום!



"אלף האיים" - במפרץ מקסיכו, איזור מים ענקי השייך לפארק אברגליידס





אי השקנאים הלבנים







חוזרים לקרוואן ונפרדים מהאברגליידס



ולפני העזיבה, ביקור חטוף בפארק המדינה הזה -

מקום מדהים! - ביג בנד סייפרס










תגובה 1:

  1. ילדים כל הכבוד לכם על האןמץ להחזיק וללוף את התנינים אני לא הייתי מעיזה. נראה לי שהתחרות עם בעלי החיים באולימפיאדה היא דבר מקסים ובטוח מלמד המון על בעלי החיים אני חושבת שאתם חוזרים ישר למגמת הביולוגיה לא?! ילדים אני כבר סופרת את השעות.... ביי

    השבמחק