יום ראשון, 2 במרץ 2014

האי סניבל - תמונות אחרונות ושקיעות אחרונות בהחלט מדרום פלורידה



האי סניבל שוכן לחופי דרום מערב פלורידה - רצועת חוף יפהפיה, יישוב קטנטן המונה רק כ-3000 אנשים אך בחודשי העונה הבוערת יש בו קרוב ל-40000 אנשים. אנחנו זכינו ראות פקק בכניסה לאי ופקק גדול הרבה יותר בערב, ביציאה מהאי. אבל בתוך האי - הצפיפות לא מורגשת בכלל, יש מספיק מקום לכולם בחופים המדהימים האלה.









 הבתים הקריביים הצבעוניים באי.







הפסקת קפה קר בטיול אופניים







ולקינוח - שקיעה מטורפת!











ועם השקיעה אנחנו עוזבים את סניבל וחוזרים לטבע מסוג אחר - אורלנדו. ביום שלמחרת אנחנו מתייצבים בשערי האנימל קינגדום, ממלכת החיות של דיסני. לסיום פרק זה של דרום פלורידה - קצת תמונות וחיות נוספות שראינו - כולן אמיתיות לגמרי - בסוואנה של אפריקה בדיסני.







ברייד לממלכת הדינוזאורים. איזה כייף היה וגם קצת קצת מפחיד...



 

והנה קצת מגלריית החיות שראינו בפארק...











 יוצאים לסיור רכוב לספארי
























 

מקנחים בגלידה וחותמים את פרק דיסני לטיול.


 

3 תגובות:

  1. איזה קינוח לקינוח בתמונות האחרונות. מקסים. עשיתם לי לגמרי חשק לפלורידה בחורף. כבר מתחילים לתכנן (השאלה היא אם זה יהיה סתיו/חורף 2015 או אולי אפילו 2014...)

    השבמחק
  2. אכן חיות נחמדות..אבל הכי כיף לראות תמונות שלכם-את וחורש נראים טוב מתמיד!! פשוט תענוג..מחכה כבר לראות אתכם בלייב..עוד 22 יום וזהו ! נשיבוק ענק

    השבמחק
  3. איזה אי מקסים וכמה יפה לכם הרומנטיקה!!! חשבתי שלבר המצווה של יואב אפשר יהיה לצאת לספארי בקניה בקיצור גם את הפרק הזה סיימתם חוץ מאריות ראיתם הכל פשוט נהדר. כרגיל כולם נראים מעולה וכשנפגש בעוד יומיים תראו סופר נפלא אחרי הנופשון במקסיקו נשיקות ביי

    השבמחק