יום שלישי, 27 באוגוסט 2013

הגענו! אנחנו כאן!

עלינו על טיסה 005 של אל-על ללוס אנג'לס ביום ראשון בלילה, 26/9/13. למרבה המזל הכל התנהל כשורה ומאד מאד מהר. היה דיליי קצר של חצי שעה, אבל מה זה חצי שעה כהטיסה עצמה ארכה קרוב ל-15 שעות...
הצלחנו לישון קרוב ל-6 שעות ואת יתר הזמן העברנו בצביעות דפי עבודה, סיפורים, קצת טלויזיה (היו סרטים ממש גרועים במטוס) ובעיקר נסיונות נואשים לשמור על השקט של החבר'ה שלנו כדי שלא יפריעו לכל יתר האנשים במטוס.
המעבר בביקורת הדרכונים היה מהיר, מאד רצינו לשכנע את פקיד ההגירה שייתן לנו ויזה ל-10 חודשים אבל הוא אפילו לא מצמץ כשהסביר לנו שאין סיכוי...יצאנו משדה"ת ישירות לחברת ההשכרה, קיבלנו רכב מיני וואן מסוג קרייזלר. מפנק מפנק מפנק! ונסענו היישר למלון טרוולודג' שבאנהיים. רצינו מאד מלון שנמצא בסביבה ידידותית, שיש מה לעשות באזור כשמשעמם, שיש בו בריכה - בקיצור, המלון עונה לגמרי על הציפיות.
בשמונת הימים הקרובים אנחנו מתעתדים לשהות כאן. זה זמן מצויין לנוח ולהרגע מהטירוף של החודשים האחרונים בהם היינו עסוקים בעיקר בסידורים והתרוצצויות. חוץ מזה, רצינו שבוע של התארגנות פה בלוס אנג'לס לפני שלוקחים את הקרוואן.
אז מאתמול אנחנו מסתובבים בחנויות ואאוטלטים, בודקים מחירים, נהנים מההסתובבות ללא כל הגבלת זמן. הילדים בהיי רציני, מאד מאד מתרגשים וגם הם, כמונו, בכלל לא מעכלים את העובדה שזה ממש לא טיול רגיל שאוטוטו נגמר - יש לנו את כל הזמן שבעולם וזאת תחושה אחרת לגמרי מטיול רגיל.
אז בשבוע הקרוב אנחנו מתכננים קצת דיסני - לא את הפארק עצמו אלא יותר את הרחוב. את הפארקים של דיסני נעשה בהמשך וכרגע חבל לנו לבזבז המון! כסף על העניין הזה. חוץ מזה מתכננים את הסיקס פלאגס וגם את פארק המים של סיקס פלאגס, קצת הוליווד ובעיקר לנוח. דברים מעניינים - נדווח עליהם בהמשך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה